Sähkis-palvelussamme pääset valitsemaan, mihin puhelinnumeroon ja mihin sähköpostiin saat tiedon, kun sähkökatko on alkanut ja milloin se on päättynyt.  

Lisäksi saat valitsemiisi osoitteisiin tiedon tulossa olevista, suunnitelluista huoltokatkoista. Lähetämme suunnitelluista katkoista tiedon kaikille asiakkaillemme, joita katko koskee, jos yhteystiedot ovat kunnossa. 

Vikapalvelustamme löydät vikakartan, josta näkyy katkoalueen laajuus. 

Miten tilaan viestit sähkökatkoista?

2

Valitse palvelu

Valitse: Sähkis sähkönsiirto

3

"Katso asiakkuuden tietoja"

Jos teet tilausta tietokoneella, valitse nimiriviltä kolme pistettä ja sen jälkeen ”Katso asiakkuuden tietoja”.

4

Matkapuhelimella?

Jos teet tilausta matkapuhelimellasi, klikkaa Katso asiakastietoja -painiketta.

5

Siirry kohtaan: Häiriöviestinnän yhteystieto

Valitse osoite, jonka asetuksia haluat tarkastella tai muuttaa.

6

Suunnitellut keskeytykset ja vikakeskeytykset

Tilaa halutessasi suunniteltujen keskeytysten lisäksi viestit myös vikakeskeytyksistä.

7

Päivitä yhteystiedot

Päivitä yhteystiedot, joihin haluat vastaanottaa viestejä.

8

Saako viestin lähettää aina heti?

Voit myös valita, jos et halua vastaanottaa viestejä yöaikaan eli kello 22–07.